torsdag 9 december 2010

Måla måla måla...



Japp! Nu hänger mina oljemålningar + några tryck på Björkmans konditori! Och...nu har jag fått inspriation till fler målningar...en stor på gång som jag börjat skissa på - visar ett foto på den också. Det är målningar med dans och rörelse som just nu fångat mitt intresse. Minns barndomens teckningar och en fröken i skolan som undrade " kan du inte rita något annat än balettdansöser?" Nu målar jag som jag vill...

I kväll ska jag hem och packa inför helgens äventyr!I morgon slutar jag tidigare och efter att vi lämnat vår Lappis hos sonen bär det av till huvudstaden med hotell & Idolfinal i Globen! Ska verkligen bli spännande...

1 kommentar:

  1. Superfina tavlor syster yster! Gillar den senaste med dansösen som sitter med kjolen omkring sig! Längtar så tills jag ska få ro att återta min målning! Tyvärr tar arbetet så mycket kramft att inspirationen inte vill infinna sig.
    puss o kram hela dán!

    SvaraRadera

Powered By Blogger