tisdag 29 januari 2013

Rolig och givande grupp

I går deltog jag och min syster i en kurs utanför Uppsala. Det var en mediumträningscirkel. Enormt spännande. & givande! MariaTherese som leder gruppen säger att ALLA kan träna upp sin mediala förmåga. Det gäller bara att vara öppen och positivt inställd. Är du inte det så blockeras alla dina sinnen och du blir inte mottaglig.
Vi fick prova på att avläsa varandra (heta stolen), att tolka tarotkort (dåtid-nutid-framtid) och att avläsa varandras föremål  (psykemetri)- med blandat resultat! Vi avslutade med meditation ( Livets bok) för att möta vår vägledare och att dra varsitt Änglakort. Jag mötte Maria. Igen. Hon mötte mig också när jag gjorde trumresan med Iia Eklund.
Efteråt känner man sig trött men lugn och uppfylld av alla intryck. En av deltagarna som har flera års träning bakom sig, prickade in mig väldigt bra när hon avläste mig. Hon sa även att jag är en riktigt stark healer... Det känns som om jag har påbörjat en resa, en spännande resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger