tisdag 15 december 2009

Snöfall över Uppland


ÄNTLIGEN får jag väl säga! Som jag har väntat och väntat - regn i december gör ingen glad. Men varför kan inte folk lära sig någon gång - hörde på radion att det varit brist på ambulanser p g a alla halkolyckor. Som om man inte vet att snö = halka!
I går kväll drog C och jag in till Uppsala för att kolla in en lägenhet åt Davan och Alexander. Den var jättefin, låg på nedre botten med egen ingång, uteplats i söderläge, nyrenoverad, ljus och fin. Hoppas de får den, håller alla tummarna - det vore så kul om de kommer till Uppsala.
I morgon kväll väntar JULBORD på FORSMARKS WÄRDSHUS med mina trevliga kvinnliga företagar-kompisar. Åker taxi dit och får skjuts hem - supertrevligt ska det bli! Kanske tar jag med kameran...så ni får se hur trevligt vi hade. Till dess: Tjingeling! Och kör försiktigt!

2 kommentarer:

  1. Tänka sig att snön även föll över Skånes marker :) Det trodde jag aldrig! Synd bara att det inte är kallare än 3 grader. Det hade varit kul om den stannade för en stund.

    Ha det så trevligt på julbordet!

    SvaraRadera

Powered By Blogger