fredag 23 oktober 2009

LEDIG I MORGON!


Ja ni läste rätt, i morgon är jag ledig och det ska bli sååå skönt. Har jobbat 6- dagarsveckor så länge nu att jag inte minns när jag var ledig en hel helg sist. Vi ska på Claras 5-årskalas och så på vinprovning hos goda vänner på kvällen. Så i dag ska jag titta efter en present till värdparet i stället för blomma. Tittar nog in hos Eva på Nyinreda tror jag, hon har så mycket fint. Clara får en klänning av oss men jag ska ta en tur till Köpmannen i Gimo oxå och se om han har någonting som passar.
Annars så ska vi fortsätta fixa klart hos mamsen, hon har en del tavlor och lampor som ska upp. Och så måste vi bli färdiga här i butiken. Har äntligen fått telefonen kopplad in hit så nu kan jag flytta disken med kassaapparaten och babsen.
Ha nu en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger