tisdag 8 september 2009

Blogglös måndag!


I går hanns det inte med någon blogg alls. Hade en praktikant från Bruksgymnasiet som jag ville ägna mig åt. Så fick vi "finbesök" av sonhustru och barnbarnet Isabelle som var på jakt efter en kusinpresent. Bellan var lika finurlig som vanligt :). Senare så kom Mats in och frågade hur det går med bl a webshopen. Han gillade att jag tar över lokalen vägg i vägg också, tror som jag att det blir ytterligare ett lyft.
Stängde butiken en timme tidigare än vanligt eftersom vi skulle till Uppsala turist och kongress för att se och lyssna på Paul Potts. Det blev en sevärd kväll, han är lite småmysig med sitt prat mellan framförandena och han sjunger så bra. Han hade med sig en underbar sångerska från Nya Zeeland och hennes sista nummer , en sång på maori, var helt fantastisk att lyssna på - hon gav hela sin själ i sången och hela sitt hjärta också! Ska bli spännande att läsa recensionerna - de brukar oftast inte överensstämma med publikens! Potts fick i alla fall flera stående ovationer av oss i publiken,så det så! Vi träffade en hel del bekanta hemifrån i pausen vilket alltid är trevligt.
Visar en bild från förra sommaren på William och pappa Andreas i kanoten ( farfar sitter i bak och fotograferar ). Nu i sommar har jag inte varit ut på Gimo sjön en enda gång, måste bli ändring på det! Gillar att glida tyst på vattnet och liksom bli ett med naturen och komma nära tranorna. Ha nu en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger