lördag 5 september 2009

Hösten nalkas sakta men säkert


Det märks på kunderna, som börjat planera inför vintern och kollar mer och mer på vinterplagg.Jag tycker att Care Tec:s vinterprogram är helt outstanding och mycket prisvärda dessutom :)
Annars så går jag i väntans tider, ett nytt barnbarn ska snart komma till världen - vårt sjätte - och det är lika underbart varje gång! Att få se vad det lilla nya människobarnet är för en person! Har lovat att rycka in när det blir dax, vilken tid som helst på dygnet. Och så har vi mammas 90-årsdag framför oss med allt vad det innebär av planering och inköp! Syster från Australien kommer hem för att vara med och fira - med hennes barnbarnsbarn så blir de fem generationer och det är ju inte så vanligt. Hoppas vi kan ta många foton och föreviga alla.
På söndag ska jag till Fullerö och hömta en wallsticker som ska pryda den nya butiksdelen som jag kommer att öppna i höst. Temat kommer att vara en sagovärld. Det blir ett riktigt lyft med ett ordentligt kontor/kök samt större butiksyta :)
Ha en skön helg nu, för det tänker jag ha.

2 kommentarer:

  1. Vi är verkligen glada för hjälpen som vi kan få:)fick hem en strålandes glad son idag,som hade haft en toppen dag med farfar:)!!Kram,kram,Anna.

    SvaraRadera
  2. Och farfar var lika nöjd kan jag meddela :)Kram från Farmor

    SvaraRadera

Powered By Blogger