lördag 21 november 2009

Äntligen S O L !


Yes, jag fick som jag ville! Det blev Reza som fick lämna Idol. Hon är duktig, har en fin röst men håller inte samma klass som de övriga tycker jag.Och Erik fick känna på hur det är att riskera att åka ut - ganska nyttigt för honom. Han har ju glidit runt som på en räkmacka hela tävlingen och det kan vara farligt om man blir för säker. Annars imponerade Mariette mest på mig. Har alltid gillat henne men hon växer för varje framträdande - vilken supertjej! Och att utlämna sig och sin sambo som hon gjorde inför hela svenska folket var starkt gjort - vilken kärlek =). Av de fyra som är kvar tror jag Calle blir den som får åka hem nästa gång, supermysig kille som har utvecklats enormt under seriens gång, men...
Japp, i dag vaknade vi upp till en klar himmel och snart så kröp solen upp längs kanten.Bifogar utsiktsbild från vårt vardagsfönster.
Vilken energi man får av fint väder - här har putsats fönster både ute och inne! Hur ofta kan man putsa fönstren på utsidan i slutet på november?
Har också provhängt de nya panelgaradinerna jag köpte hos Eva på NyInreda, det blir jättefint! De är röda med vita blommor som bildar stora hjärtan.Bild kommer när de är nystrukna och upphängda. Ha en fortsatt fin helg, alla!

1 kommentar:

  1. Äntligen fick ni också lite sol :)

    Kanske man själv skulle passa på att putsa uterutorna medan vädret fortfarande tillåter det. Nu fick jag lite städmotivation!

    SvaraRadera

Powered By Blogger