fredag 20 november 2009

Skyltsöndag!!?


Jomenvisst!Det är vad som finns i mina tankar just nu.Det är ju bara drygt en vecka kvar till Skyltsöndagen och eftersom jag numera har dubbelt så många skyltfönster så är det en del grejor som måste införskaffas. Ljusslingor, vitt tyg, glitter är några av inköpen som måste göras. Blir väl en tur till IKEA - de har ju nästan allt man behöver =)
I går kväll ringde Alva, äldsta barnbarnet. Hon ville gratulera farmor på namnsdagen, lilla hjärtat. Sånt värmer! Vi träffas ju inte lika ofta eftersom de inte bor i Gimo och kan slinka in fem minuter som mina andra barnbarn.
I butiken är det fullt med fina julklänningar till småflickorna. Killarna får nöja sig med skjortor och en snygg slips - har fått in jättefina, rosarandiga bl a.
Innan jag åker hem i kväll ska jag titta in till Ewa på NyInreda - vi har beställt superfina smideshjärtan för juldekorationer med värmeljus från Vikingland - som nu har kommit. Det ska hängas upp ute bredvid ytterdörren hema =). Ska försöka komma ihåg att lägga in en bild senare och visa så fint det blir.
Ha nu en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger