fredag 27 november 2009

STÄDDAG


Hejsan! I dag har jag och Nathalie, min duktiga praktikant från Bruksgymnasiet, haft storstädning inför Skyltsöndagen. Vi har putsat, dammsugit, torkat och målat!!! Och provat lägga det vita tyget i skyltfönstret för att se om det funkar. Smideshjärtat från NyINreda som jag lovat göra reklam för hänger också i skylten. Klänningarna är strukna och sitter på skyltdockorna med änglavingarna påmonterade. "Jesusbarnet" ligger i sin krubba =) och den rosa enhörningen är putsad ock klar.I morgon ska min snälla andra hälft sätta upp loggan i de nya skyltfönstren så att det syns ordentligt att det är Busfrön&Minimajs. Så i morgon efter stängningsdax åker persiennerna ner och skyltfönstren ställs i ordning inför söndagen.Ha en fin kväll alla - själv ska jag rösta fram Erik och Mariette på Idol, medans Christer är med jobbet och bowlar.PS.Längtar efter frost och kyla nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger