torsdag 27 augusti 2009

FORMEX mässan!


På söndag ska jag och några andra kvinnliga företagare i Östhammar åka till Formex-mässan. Ska bli väldigt kul eftersom jag aldrig varit där tidigare. Misstänker att jag kommer bli helt köpgalen!! Oj oj! Ska i första hand titta på bebisleksaker, snuttetrasor, barnsmycken och hårband till både Busfrön&Minimajs och webshoppen www.busfron.se
Kanske hittar jag några fler roliga barnklädesmärken också :)
Lovar visa lite bilder därifrån nästa vecka!
Denna bild visar en leksak från Jollybaby, ett märke som min säljare Agneta tyvärr slutar med, tråkigt :( för de är jättefina! Måste därför hitta något annat kul till de minsta.

1 kommentar:

  1. Glöm inte ta med en kopia av registreringsbeviset om du inte redan har en inbjudan från något företag. Såg något om det på Formex hemsida. Du kan ju kolla upp det för säkerhets skull.

    Vi ses på söndag då. =)

    SvaraRadera

Powered By Blogger