torsdag 20 augusti 2009

Web-shoppen öppnad!

Äntligen är webshoppen i gång! Efter sju svåra år och all världens olyck...nåja, sex månaders STRUL så är butiken äntligen öppnad. NU väntar nästa utmaning: att se till att kunderna hittar till den bland allt mediebrus som finns på nätet.

Är verkligen jättenöjd med hemsidan - gillar ju färg och lite busiga barn - och det tycker jag både namnet, loggan och färgsättningen visar :)

Butikens klädkod är att de ska vara hållbara, praktiska, sköna, färgglada och ha ett bra pris och det har jag verkligen lyckats hitta!

2 kommentarer:

  1. Syster Yster! I din presentation glömde du "syster"! Fniss!

    Sidan är toppen, detta kommer att gå jättebra tror jag.
    All lycka önskar jag dig min "lillasyster"

    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Fniss fniss! Det tänkte jag inte på, ska åtgärdas snarast :)

    SvaraRadera

Powered By Blogger