tisdag 25 augusti 2009

Snart dax att stänga och åka hem


Ännu en arbetsdag är snart slut. Ska bli skönt att komma hem, tar nog en sväng förbi biblioteket för att låna del 8 och 9 av fantasyserien jag läser nu. Sent i kväll kommer yngste sonen D att titta förbi med sin sambo A, på väg ner från Gällivare till Landskrona.De övernattar hos oss innan de fortsätter. D är nyligen hemkommen från Mazar-e Sharif i Afghanistan och det är sååå skönt att ha honom hemma igen :)
Bilden visar utsikten från min favoritläshörna i vardagsrummet - nice!

1 kommentar:

  1. Förstår att det är skönt att ha honom hemma i Svedala igen.

    Själv är jag helt slut, dels efter en arbetsdag på IH, sen har jag jobbat med webbshopen och nu har jag tjafsat med barnen igen. Det ständigt återkommande... Man blir så less...

    Vi ses på söndag.

    SvaraRadera

Powered By Blogger